Sunday, January 8, 2012

POSTing

penat letih tp hepi hahaha
arini aku n hosmet aku operation mengemas rumah sewa kami
dimulai dengan mengemaskini ruang tamu kemudian dapur
dapur agak horror sbb bdk2 lame dgn slambejer memakai selipar
habis itam legam jadik ny

dengan segala kuderat yg ada arini aku menyental lantai sehingga bersih
adjust sofa yg terlampau byk kt ruang tamu n ubah kedudukan meja mkn
skrg da x serabut da umah sewa aku
baru la blik kije sronok umah da kemas

then aku pn membuat meja komputer dari kotak mesin basuh
hehehe jimat kos kalo nk pndah nnt blh tgl kn je
kemas2 almari baju sikit n katil
alhamdulillah da kemas n selamat da sume

lunch plak mkn ayam panggang carefor yg da bli smlm
pas2 g puchong teman membe aku g usha halfcut
kete mahal caldina die kne pecah
kesian lak aku tgk die brg yg ilang x berbaloi pn kalo nk curik
cam kne dajal je aku rase mamat sorg ni

skrg ni aku ngah blaja nk main forex
nk tmbh2 sikit pendapatan bulanan aku
blh la smpn2 nk kawen hehehe (ibu kalo taw ni mst die ckp aku ni gatal nk kawen hahaha)
de plan nk bisnes carwash hope jadik la kali ni
plan thn lepas nk tanam tebu da jadik impian dan harapan je
nk bela ikan keli pn xjadik gak
so thn 2012 ni kne usaha lebih sikit la
maybe rezeki nk kawen aku kot nnt spe taw
wakakaka pk kawen je aku ni hahaha

k la adios



aku laa....

No comments: