Tuesday, January 31, 2012

curii ekh cutii laaa

as salam hai!!!!
hehe setelah bercuti di kampung halaman selama 4 hari
skrg ni aku da de blik kt katil+tilam empuk+bantal gebu aku
bantal busuk xde ok!haha

sbnr ny esk cuti hari wilayah tp aku da blik gak umah sewa aku
bukan pe aku nk merehat kn tubuh badan aku yg debab ni
tp rmai ckp da kurus wink2 ^^ (tiru trademark de sorg blogger ni )

blik kg kali ni sbb de urusan family sikit
patut ny aku nk cuti lame sikit start hari wilayah
cuti kali ni byk spend mase ngan ayah
bual2 psl bola psl kete psl emas psl stdy la
pas2 aku asyik menyakat ibu aku ckp aku nk kawen
bkn pe sj nk bg happening suasana umah
kali ni xdpt spend mse ngan along n tikah
sbb ny tikah da blik hostel along plak kije
aku je cuti hehe syokkk
ibu asyik ajak jalan je
ngan ayah plak tgk bola n tennis
xrugi aku amik cuti kali ni
penat tp berbaloi2
esk aku nk tido lame2 n rehat
nk jln2 kot de spe2 nk teman x???hehehe
k la da naik juling aku tgk tulisan halus kt hp aku ni
nite all!
as salam!!


the writer :

No comments: