Thursday, January 26, 2012

3 perkara bkn 3 kata :p

as salam morning again

dlu aku prnh ckp kt diri aku
kne de 3 perkara ni bru blh pk psl kawen
nk taw pe 3 benda 2???

1. kerja tetap (nk jaga wife n anak2)
2. kereta (sng nk blik kg hehe)
3. rumah (nk tdo le :p)

tp skrg ble aku da kaji2 tny2 org2 yg da kawen
perkara no.3 xperlu pn sgt tp de perkara lg penting aku miss
DUIT KAWEN!!! pe da aku ni 2 pn blh miss ke?!!
skrg ni aku da de 2 perkara di atas
tgl perkara no. 3 je
insyaallah cm post aku sblm ni start this month

pe die?calon?insyaallah de :p
sape die?nnt dpt kad kawen taw la sape die
kite merancang Allah menentukan right?
doa semoga semua ny berjalan lancar
insyaallah

so 3 perkara baru
1. kerja tetap (sama je cam lame)
2. kereta (still sama gak)
3. DUIT KAWEN (yg ni bru)

p/s : gatal nk kawen da aku ni patut la ibu marah je kt aku haha



the writer :

No comments: