Monday, October 3, 2011

terhincut-hincut

kaki aku lom sihat lagi aku still terhincut2 (seronok daki gunung irau)
xsmpat nk g klinik tdi sbb doktor da balik xde rezeki aku kot
ubat untuk bengkak yg lame de lagi so aku mkn la dlu wat sementara ni
nampak ny aku terpakse la lupa kan nk main futsal mgu ni
adess cmne nk kurus ni da makin berat da rase badan aku ni
aku kne recover cepat ni kalo x naik balik badan aku yg mmg da besau ni
kemon2 poklang u can do it!!!!!!

lagi satu target aku ujung tahun ni aku da boleh pkai jeans saiz 34@33!!!!
jgn hangat2 taik ayam sudah la aku ni!!!!
aku mau kurus kali ni xde main2 da
aku nk jauh kn diri dari nasik yg mnggemok kan
aku nk byk kn makan roti gandum(xsedap tp bgus utk diet :p)
de org ckp kalo aku kurus sikit aku cam awal(pasan lak aku ni :p)

aku yg menaip ---------------->

No comments: