Wednesday, October 19, 2011

Special Ker??

arini ari yg agak "special" gak la kot.pgi2 tdi aku hp canggeh aku wat hal lak.trackpad da out of service.pas2 aku berhajat nk derma darah tp malang ny xblh sbb dieowg ckp darah aku ni pekat sgt.hadoiii pelik sungguh!!!!dlm aku memikir kepekatan darah aku, aku dpt call dri bos aku bgtaw de special task utk opismate aku yg da kne transfer.otw blik dari site kt klang, dlm ujan aku pn mencari frame+glossary paper tp frame sume mahal2 n xde kdai pn nk jual sekeping glossary paper kt aku.dieorg sume swoh print je kt kdai dieorg.kalo pic da siap edit xpe gak.hadoiii lagi!!!abaikn je la.pas siap edit pic, msk dlm frame kami pn grk g kfc kt blakang opis kami.tp jln jem nk mampos.patut ny 15 minit blh smpai jadik sejam.dugaan tol la.mse tgu org yg diraikan sampai aku pn bli la cheesy wadges utk tmbh2 makanan.mse nk bayau aku blh lak terbuat lawak bg awek cashier wit singgit.tergelak sakan minah 2.hadoiii merah muke aku tahan malu.hahahaha!!!anyway what a long day but full with surprise!!!

p/s : sebulan suda!!!! :)

special task person--->

No comments: