Sunday, October 30, 2011

story teller@listener?

aku bru sedar yg aku ni sbnrny pendengar yg baik a.k.a gud listener.
aku sedar sume ni bile aku cube nk jadi pencerita a.k.a story taller tp 
tiap kali aku cerita org lain cm xminat nk dengar cerita aku.
ble org lain cerita lak aku blh je dengar xkesah la cite pe pn.

kebelakangan ni aku ssh nk tdow.asyik terjaga je kalo tdow.weekend pn bgn awal.
g mne tah tido aku agak ny.kalo dlu pantang de mase free kompom membuta.
berat aku pn da turun 5 kilo.nk maintain n nk turun kn lgi.
atlease turun lgi 5-10 kilo.
bru la macho sikit hahahha.nk ckp ensem aku ni da mmg x ensem hahaha.

bln 12 ni aku nk pndah umah.dpn opis aku je.dekat nk mampos.
mmg dekat ngan opis tp sewa ny bapak mahal.maklum la sewa umah dkt bangsar.
bleh la aku ot hari2, simpan wit utk mase depan aku.

weekend kali ni x cm slalu.kalo slalu aku merayau tp mgu ni aku ddk umah je.
hosmet sume xde.blik umah masing2.
aku basuh baju byk gile.ingt nk tdow sampai lebam 
tp arini panas gile smpai x lena aku tido.
petang sikit lak ujan lebat.syokkk.



 p/s : rambut bru aku xbpe nk cool la :(


gud listener----->

No comments: