Sunday, April 29, 2012

tq awk!!

as salam hi!!!
kembali menulis selepas pc aku kembali pulih
upgrade pc konon ny tp aku da cm bli pc baru je gamak ny
hahaha dkt2 1k gak la abis tp berbaloi la jugak
hard disk 500gb+RAM 4gb+graphic card 1gb+motherboard ASUS+processor i3
mantap beb kne sgt la ngan harga dia
main game tgk muvee tgk utube donlod kacang je beb
wakakak blagak la plak

kebelakangan ni perasaan rindu dan marah menyelubungi diri :p
rindu kt spe?opkos la kt yg tersayang :)
marah plak?dlm proses nk kawal emosi haha

bln ni aku soping je kije aku
bli jam, bli brg pc,soping bju n suar baru kt padini, bli meja ijau kt ikea :p
de wit sikit blh la bli kn esk2 da sikit wit diam2 kt umah heheeh
simpan tetap kne jugak sbb niat da de ni :p


esk mau blik melaka jmpe family
rindu la pule aduiyai nye pun

byk lak membebel ni k la adios
as salam!!

p/s : tq awk jln2 same sy arini!!!

aku yg gile abis kn wit aku

No comments: