Tuesday, April 10, 2012

gelpren aku tersayang!!!!



my sweetheart is back guys!!!!
rindu gile kot kt mende merah ni
benda yg plg aku sayang!!!!(nnt kalo da kawen syg bini lebih sikit dari moto ni hehehe)
adiah dari parent aku ni
xde pn merungut ke komplen ke marah ke pe ke mende ni
ikut je ckp aku teman aku time aku hepi sedey marah tension kuciwa bla bla bla....
tq so much MU 7385 da cam awek aku da mende merah ni

kalo dulu kaler silver comot2 cam tuan dia gak hahaha
skrg ni da merah menyala kacak cam tuan dia gak hahaha
mule2 moto pasni tuan dia plak jadik kacak
xde da comot2 cm dulu

the new MU 7385  & poklang!!!
just wait n see!!!


kesabaran akan disudahi ngan kemanisan akan aku ingat kata2 ini!!tq my pren!!tambahkn kesabaran dalam diri aku ni untuk menempuh segala dugaan

the new of me is coming!!!!!

No comments: