Monday, December 12, 2011

weekend lagi

semenjak pindah kt umah sewa baru ni cam2 lak yg aku blajau aku alami hahaha
jalan2 ngan hosmet baru ngah cube nk fit ngan perangai dieorg skrg ni
mereka2 sume ni mmg kaki jln2 nk2 romet baru aku ni si aswad
de je nk ajak aku g mkn kt tmpt baru abis berterabur schedule diet aku wakakaka
bile la nk kurus agak ny ni jeles ngan bdk2 umah sewa bru ni sume slim2 je

tp weekend ni kesorgan!!!!sies bosan tahap gaban!!!
smlm aku g teman membe aku g blind date!!!boringg.....
arini pn same hadoi!!!!aku tah bile la nk dating agak ny :p
teringin nk mkn posperity bege!!!!de sorg ni ske je nk bg aku jeles yg die da mkn bege posperity
xpe2 nnt aku mkn gak hehehehe jom g mkn posperity hehehe

arini owener umah sewa bgi kami mesin basuh fully automatik n peti sejuk!!!!
menarik giler tp td aku n aswad je yg kne kemas sbb yg lain sume balik kg
walaupn penat tp berbaloi hahaha

p/s : pasni xmo da teman org lain g dating!!!!

........................................

No comments: