Saturday, December 17, 2011

Futsal+Jogging

lame da x menaip kt sni kt umah sewa bru ni ssh skit nk de privasy ni menaip
rmai je nk berkumpul kt pc aku ni mentang2 la internet laju sbb pkai kabel yg lain pkai wifi je
pas2 nk lawan main PES 2012 ngan aku walaupn aku ni xbpe nk terror dieorg ske je nk buli klah kn aku hahah

smlm romet aku ajak main futsal ngan bdk2 opis die oleh sbb da lme x main aku pn layan la
xcited gile ni nak main futsal sbb da dkt 2 bln xmain futsal
main all out smpai aku mengalami kecederaan otot kt lutut aku ni hadoiii
then ditambah pule ngan kecederaan pada siku aku ni akibat dari berlage ngan dinding
aku ingat kn siku aku ni lgi keras dari dinding kt court futsal 2 tp ternyata aku silap hahaha
da membengkak ni hahaha padan muke aku

pgi td lak aku bersemangat nk jogging kt tasek subang
pukul 6.30 da bgn da siap2 then pas subuh dlm pkl 7 aku da gerak ke sne meredah kesejukan pagi di kota kuala lumpur ni (cewah ayat poyo gile hahaha)
bru half way kaki aku lak sakit adui rugi tol bgn pgi2 bute nk jogging tp kuciwa akhir ny
aku jln je keliling tasik subang 3 round

skrg ni aku ngah terlantar dikatil aku yg empuk ni melayan perasaan sorg diri
romet g dating lak sbbb arini arijadi die HB aswad tua da ko kn wakakakaka

k la tah pe2 aku dok merapu ni adios as salam



me ----->

No comments: