Saturday, November 12, 2011

untittle

kije di hari sabtu mmg membosan kn
kije 3 jam pas2 blik padahal kt opis xde watpe pn dok melepak je hahaha
baik dok umah tdow xpn g dating ke tgk wayang ke cuci kete ke
cm slalu kalo weekend je umah sewa aku xde org tgl la aku sorg2
terkontang kanting cm org gile hahahaha

tdi aku bual2 ngan sorg kakak ni 
cite psl perempuan@wanita@awek@cewek
cite pnye cite pas2 kuar topik pasal jejeka@pakwe@balak dlm novel@drama@filem
kakak 2 ckp kt aku yg watak jejeka "perfect" dlm novel@drama@filem 2 
cm impossible la nk jmpe kt dunia nyata ni 
bg aku la kn watak 2 sume rekaan utk sedap kn cerita 
ye la kn lelaki hensem@jambu@cute pas2 cool,penyabar,romantik,bla,bla,bla...
senang cite lengkap la dari segala sudut
jejaka idaman malaya la katekan hahaha
tiap2 org de pendapat masing2 kn 
xsalah kn kalo de pasang angan2 
cam aku berangan nk awek comel cm lisa surihani hahaha :p

anyway arini agak suram suam2 kuku hahaha
mendung je sme gak mood aku arini 
A.J.K = Aku Jiwa Kacau hahaha
cm2 dlm benak kepala otak aku ni pk 
mne satu yg betul aku pn xtaw
keep going azlan
be better not worse
sabau sabau sabau
less is more
bla bla bla..





A.J.K ---->

No comments: