Sunday, November 20, 2011

moto ooo moto

kali ni nk cite pasal moto tersayang yg bertuah
mkin ujung thn ni mkin meragam lak die
skrg ni die tersadai kt parking kt opis aku
sabau je la kn

arini tergoda ngan mamat pengacara jalan2 carik mkn
aku dgn pantas start kete (moto da rosak kn hehehe) g tapau
mkn lauk fevret aku ikan keli sambal+bendi goreng+udang
pas2 aku wat air fevret aku lak nescafe huhuhuhu
kembung da ni cm nk tdow je ni hehehe

weekend ni byk invitation kawen tp aku xdpt pn nk g
sume jauh2 maklum la aku ni merantau
sorry my fren hehehe nnt aku kawen jgn xdtg lak hehehe
rmai membe2 skolah, membe2 poli dlu da kawen ni
aku???tah le kn ble tah mk kawen hahaha
kate membe aku follow the flow...
berserah kt Yang Maha Esa


p/s : dugaan dihujung tahun silih berganti...moga2 aku blh tempuh dugaan ni....


muhammad azlan bin gimin a.k.a ---->

No comments: