Wednesday, August 24, 2011

= ) ( =

arini xbape nk best la gak
keje kat tempat baru ni cam2 lak aku dpt
abaikan janji aku dpt gaji ujung bulan sudah
tadi aku de tnya sorg akak ni
betol ke aku ni cam budak2
dengan muke penuh kejujuran die jawab
aah lan ko cam budak2 perghhh terkezut ak
betol ke aku ni cam budak2
otw blik keje aku pk2 pe yg akak 2 ckp
aku bkn ape bkn akak 2 sorg je ckp tp da 2 3 org ckp
so ak kne wat something la
then aku dpt berita yg xbpe nk sedap telinga aku dengar
aku jadik marah geram kesian
akibat dari berita yg xbape sedap telinga aku dengar 2
aku bakal hilang sorg kawan yg ak bru nk knl
best kn hidup ni smpai aku pn da xblh nk pk da
dugaan tol la hidup aku ni kt kl ni
da 2 thn da aku kt kl ni cam2 da aku lalui
demi family aku kt kg demi ayah aku yg sakit
aku akan teruskan gak
sabar azlan poklang maybe de hikmah nye sume ni
sedey lak aku aku nk blik melaka la
duduk kt sne diam2 ngan family aku taman tebu jadik kaya
pas2 beli moto modify kete aku pas2 kawen
best je angan2 aku kan
aku hanya mampu dengar senyum dan terima pe je yg jadi
=)

senyum jek--->

No comments: