Friday, August 26, 2011

Maaf...maaf....maaf.. :p

alhamdulillah...yes!!target aku dalam bulan pose ni tercapai
mission accomplished!!berat aku da turun 5 kilo beb!!!
pasni kne maintain sbb jauh lgi dari target aku ni!!!

slame dekat 7 bulan aku pkai bb, smlm bru aku taw slame ni aku salah amik data plan dem!!rugi kot!!tp xpe pasni ak kt kg pn blh gak stalker blog2 n fb org lain hahha esk pas subuh aku da nk pulang ke kampung halaman tercinta kat Kg. Gubah, Jasin, Melaka thn ni dpt raye lame cuti semgu lak 2 nk jln puas2 tp kne jimat utk cover next month bln ni xdak ot maa..

Aku Muhammad Azlan bin Gimin@Azlan Poklang nk wish Selamat Hari Raya Aidilfitri kpd semua org yg mengenali mamat budak2 ni, xmatang, emo, poyo pe lgi bla...bla..bla... aku nk mntk maaf kalo2 aku de terkutuk ke terbahan ke pe2 je la kt dlm blog aku..kpd followers aku yg xbpe nk rmai 2 ha
nk ak nk wish special wish Selamat Hari Raya Aidilfitri kat korng sume....maaf...maaf...maaf...kalo aku de wat salah n silap...thanks sbb sudi follow blog aku yg x seberapa ni..
adios chow as salam..



aku --->

No comments: