Monday, December 3, 2012

Bukit Broga

Pada hari Sabtu yg lalu bersamaan dengan 1hb Disember 2012
aku mendaki Bukit Broga utk kali ke 2!!!
kali ni ngan opismate aku
kalo dulu dgn hosmet lame kt bangi
aku just nk share hasil tangkapan aku kt atas Bukit Broga tersebut
enjoy it!!

ni kat puncak 1st 

kehausan mede ni

kt 2nd puncak

kt 2nd puncak gak

ekh gambar blakang plak opss

macho kn sy??

tgk ape 2 bang?


ni yg de utk kali ni next post aku upload byk lgi pic
ni pun aku amik dari fb model utk gamba ni erkkk model ke??
aku xsure pic mne yg aku snap or opismate aku snap
tp for sure pic yg melintang 2 aku yg snap
berbakat kn aku hahaha
tp kamera 2 bkn aku yg punya ahmad albab yg punya hahaha
mamat yg jdik model punye kamera
sape2 yg baik hati x nk bgi aku kamera DSLR sebijik 
so nnt blh la aku upload pic menarik2 lgi byk hihihi

meh story sikit kisah kami memdaki Bukit Broga (wah kisah ye tak :p)
kami bertiga (aku, mede dan amy) bertolak dari apartment yg aku sewa pkl 4.30 pagi
dengan menaiki myvi kepunyaan amy (maklum la aku n mede xde kete hihi)
kami singgah sarapan pagi kt mamak dan singgah di petronas utk solat subuh
dlm pkl 6.30 pagi kami memulakan pendakian kami
mede 1st time mendaki aku n amy da penah mendaki gunung lain 
so bgi aku n amy xde masalah sgt la 
kami tiba di puncak 1st dlm pukul 7.30 pagi 
not bad utk group kami yg de new comer (new camer ye tak :p)
so ape lgi mula la aktiviti menangkap gambar 
dari 1 puncak ke puncak yg lain sampai la ke puncak yg terakhir
gamba2 ni sume da diedit oleh mede tuan punye kamera


telah sampai utk kali kedua  

No comments: