Saturday, September 17, 2011

kampung aku

cuti 1malaysia!!!!yess dpt cuti 3 hari!!!tp malang ny cuti tgh2 bulan lak aku pn da kering maklum la pas raye soping raye pn xhengat.opismate aku org melaka gak die ckp kt aku dia nk blik melaka.dengan muke xmalu aku pn offer kan diri aku nk tumpang tibe2 lak die ckp pedehal.hepi xterhingga aku hahha.ayah aku sakit kebetulan lak cuti.tq emil tumpang kan walaupun aku yg drive (maklumla tumpang free segan lak aku :p).

sampai2 je kt masjid tanah my beloved ibu ajak g mkn.hampeh ny kedai mkn aku order sup campur die blh lupe lak.so mmg aku tgl kn je la hahaha padan muke dia.smpai umah tgk ayah aku yg xbpe nk sihat.ayah demam. so aku salam tny2 sikit pas2 ayah aku pn tdow.ayah da lain sikit skrg.asyik marah2 je.naik rimas lak aku.aku phm sbb halfbody da not function well pas kne stroke.sian kt ibu aku.tiap2 hari kne marah.sabar ea ibu.smlm aku g pasar malm kt kg aku.da lame x g.da mkin x best.barang2 da x byk.aku bli la makanan yg aku teringin.

esk da nk blik bangi blik.rse skjp je kt kg xbest tol.da la aku moral down smlm.tdow awl aku smlm.tp aku mimpi best lak.skrg ni aku aku slalu mimpi2 best(kuar date ngan awek)+mimpi mengarot(mimpi yg wat aku sakit2 badan).

tah pe tah aku merapu ni kn???!!ahh!!!!! pedulik pe aku ni blog aku, aku pnye suke la nk tulis pe.lgpn bkn de pn yg bace blog aku ni.

aku nk hepi je!!!


merapu lagi mamat ni--->

No comments: