Wednesday, July 29, 2009

TaGGed!!!!!

. kekasih saya adalah :
Honda Ex5 kaler silver MU7385 tahun 1980

2.saya sedang mendengar :
org batuk2

3. saya patut :
Tido!!!!

4. saya suka :
Suka2.

5. sahabat-sahabat baik saya :
sume owg kawan baik aku
hahaha

6. saya tak faham :
Kenapa budak2 kt opis panggil aku comel padehal aku menyampah gler owg pgl aku comel!!!!!


7. saya kehilangan :
wit aku sbb asyik membeli jer
hahaha

8. ramai yang berkata :
pedih!!!!
hahaha

9. makna nama saya :
xtaw lg on the way nk crik ni

10. cinta itu adalah :
Cinta itu boleh diibaratkan macam makan sambal belacan
walau pedas hingga mangalirkan air mata tapi mahu dimakan juga
hahahaa
apek de nyanyi lagu ni dlm cite ladyboss
hhahah

11. di sesuatu tempat, seseorang sedang :
Sume ngah tido, aku je kne wat tagged ni
hahaha

12. saya akan cuba :
utk melelapkan mata aku ni
hahaha
ngantok sgt ni
hahaha

13. ayat SELAMANYA membawa maksud :
selamanya lh
hahaha

14. saya paling meluat apabila :
aku rs meluat

15. pesta/parti adalah :
Pesta/ parti lh
hahaha

16. haiwan yang paling comel yang pernah anda temui ialah :
semut

17. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
pas lahir

18. hari ini :
Hari rabu
hahaha

19. malam ini saya akan :
tido la.

20. esok pula saya akan :
keje....
keje...keje....keje...
tp xkaye2 pn
hahaha

21. saya betul-betul inginkan :
betul2
hahaha

22. ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
aku nmpk muke aku sndri
hahaha

23. pusat membeli-belah atau arked permainan :
pe bende ni???
pe soalan die????

24. Makanan barat atau Jepun :


25. bilik yang terang atau gelap :
pe3 je
jnji blh tido

26. bestfrend ever :
of course i am.hehe

27. saya nak tag :
sape je yg bc kne wat tagged ni


1 comment:

aishah said...

mmmm... syokkkk!!!!